work in progress...

Ser ni vem det är? Det hoppas jag ni gör... ;)
Jag har sen länge sen bestämt mig för att göra ett porträtt på snyggingen Taylor, men det var inte förrän i förra veckan som jag började. Och jisses va jag är nöjd med den än så länge! Men jag har ju det svåra kvar. Håret! Det måste vara något som är det absolut svåraste att teckna, har ingen aning om hur eller var jag ska börja med frillan. Inte heller kan jag låta den bara se ut så här, nu när jag kommit så långt... hoppas på att komma på något smidigt sätt att göra det hela på. Men jag kan ju inte inbilla mig ett bättre resultat än vad jag kan få det..

Har inte lyckats slita mig från datorn än, men borde nog göra det snart innan ögonen blir fyrkantiga ;P
Vet inte hur eller varför, men jag har blivit som besatt av sims3 nu. Haha, jag sitter väl mest och bygger hus. Men att ha varit ifrån det (tröttnat) i nästan ett år så har det nu blivit kul igen. Sims3 har ju dessutom så bra grafik att det blir som en annan liten värld man lever i när man spelar.... farligt farligt, för lätt är det att fastna i sims i timmar :P Är det någon annan här som spelar sims?

Kommentarer:

1 E L I N A:

jag spelar oxå! :D haha... niiiiicig bild!!!! :D<3

2 Ida:

Jag älskar sims ! :)

3 Amanda:

Gud vad fint porträtt, solklart att man ser att det är Taylor :)Jag säger ju att du ritar bra :D

4 Ida:

SV:

Jag har också spelat 1:an 2:an och japp nhu 3:an.

Första gången jag spelade var med min syrra, då var jag runt 5 / 6 år haha. Men börjar tröttna när min sims 3 gubbe försvann förut... Men men.

5 Dumle;]:

Sv tack:) Men det måste va Elina som spelar sims och hon kallas Humle i bloggen :P Jag bruker skriva Kram/dumle :) Föresten tycker du är sååå grymt bra på att rita!! Såklart man ser att det är Taylor:)

6 E L I N A:

sv: aa :D jag spelar 2:an ;)

7 ida:

vad duktig du är på att teckna!

8 Moa:

asså jag har verkligen FASTNAT för den här bilden! skulle kunna sitta här och stirra i timmar! säger bara en sak, den här tjejen har talang! ;)<3

Kommentera här: