Måndag, början på ännu en vecka...

De här bilderna på mig och sötnosen Natalia är tagna under de första snöiga dagarna. Nu är nog snötäcket det dubbla... Jaaa, när ska det sluta? ^^ Hoppas det blir liiite till, bara för att det är så kul med snö. Och så trist med brunlerig vinter.
Idag har det vart skola i alla fall, känner mig ju inte alls sjuk längre. Det var väl bara någon såndär snabbfeber.
Slutade lite extra tidigt idag för engelskan var inställd. Så traskade iväg till biblioteket för att låna fortsättningen på den absolut bästa boken i världen - reserverade den, men med 48pers i kö före mig... tråååk!! Efter det gick jag ut med älsklingen Timmie på promenad till ängen. Där kastade jag lite boll till honom och han fick en "bästa kompis" där... haha, de lekte så jätte bra! ♥
Nu sitter jag vid datorn och har alla läxor gjorda och inget jag behöver göra, har till och med lyckats ringa praon för att be om ett arbetsintyg som jag skulle fråga efter. Bockat från listan!
Ska se om jag kan teckna lite senare på en idé jag fått. Jag började igår på ett färgstarkt porträtt, men när allt gick som bäst märkte jag att jag inte hade rätta färgen för håret... suck.. så det blev ännu ett projekt som får vänta tills de rätta pennorna är köpta.

Kommentarer:

1 E L I N A:

hehe, fina bilder :)<3

Kommentera här: