never the end

Förlåt för sådan dålig uppdatering, min dator verkar vara lite paj och det är inte alls kul. Därför har jag inte kunnat blogga eller fixa i ordning bilderna från Twang, de kommer alltså lite senare. Jag måste skaffa någon fläckt eller vad tusan man har för att inte datorn ska överhettas, vilket den nu gör så fort jag sätter in en CD eller har flera program öppna samtidigt. Men nu är den ovanligt lugn och inte alls stressad för en gångs skull, duktig dator!
Jag har varit med Natalia idag efter skolan och kom hem för inte så länge sedan. Var as hungrig men nu är magen nöjd efter middagen som var en god pastasås. Det sista jag ska göra nu innan jag lägger mig är att ta en dusch och sedan sätta mig ner med en småtråkig bok som man tvingas läsa som svenskaläxa.



Ok nog om vardagssnacket. Vad tycker ni om den här bilden då? Ritade den för ett par veckor sedan. Budskapet är öppet för fri tolkning. Själv tycker jag att film aldrig riktigt kan mätas med livet, livet har alltid konsekvenser som ger nya och så vidare. Varje val man än gör så påverkar det framtiden både på kort och lång sikt och det är ungefär något i den stilen jag syftar på. Men som sagt är det fritt fram med egen tolkning... när/vad tycker ni att slutet är?

Kommentarer:

1 P A W O L I N A - 14 år och gillar att teckna:

Nu är Bruno Mars klar och uppe på bloggen! Titta?

2 hanna ♡:

det tror jag nog, du kommer säkert bli jättefin! :)

3 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Så fin bild!!



sv: ja visst är det kul me wips! =) Tack söta du!! :D

4 M*:

Hoppas du får en bra dag!

5 Emma:

looove your blog!! :D

6 stuffstuff:

vore grymt om du tog en titt i min fyndbloppis!

kram

7 sofia :)):

Super fin blogg du har roligt att läsa! :) kolla gärna min om du har lust! :)

8 Jenny W:

Hej!



Alltså shiiit tjejen du är GRYM på att teckna!

Älskar också att teckna/måla...men din talang slår STORT!



Mvh



Jenny

Kommentera här: