Bloggfunderingar och den lilla byrackan

Haha det syns verkligen hur Timmie tappade fokus ju fler bilder jag tog, så typiskt honom och hans dåliga tålamod om man inget godis har. Bilderna är tagna i sommras, då det var ljust och fint utomhus, saknar verkligen de rena, icke-leriga trottoarerna! Alltid är man tvungen att sätta skon i lera nu för tiden...


Haha vad tusan ska jag blogga om? Det har inte hänt något sedan sist jag bloggade. Ni dör säkert av tristess när ni läser mina tråkiga texter nu för tiden, tur att det finns ni som ändå håller kvar vid min blogg!

Eftersom att det knappt händer något roligt just nu (förutom skola och sådant tråååkigt) funderar jag på att knåpa ihop en lista. Ni vet säkert, så där som så många bloggare gör, alltså att skriva en lista på inläggsrubriker för ca tjugo inlägg och sedan göra inlägg utefter listan.

Tror ni det vore något roligt att se fram emot? I så fall kan ni önska/ ge idéer för vad ni vill att något inlägg ska handla om!

Kommentarer:

1 aina [fotoblogg]:

Vad söt hund! :D

2 Maria - mamma till Liam ☆:

söt vovve :)

3 Elin:

Sv: Tack så jättemycket! :)

4 Lina S:

Så söt! Åh, svårt sånt där..

5 Emelie:

Ett tips på hur du skulle få mer att blogga om är att göra en kategori som heter ''Outfits'' eller nått i den stilen (:

6 =) Linnéa Lindh:

gud, så himla söt ! :D

7 Ellen:

haha "inget roligt förutom skolan" är det vad du tycker?

8 Turid:

Tack snälla! Det har varit jättekul att prova:-) Vilken söt vovve:-)

9 LJ photos&texts:

Så söt den är! :D

10 Felicia:

Skolan är vårat liv, det är det som HÄNDER. ahaha liv1.

fin vovve iaf :D



puss

11 LJ photos&texts:

SVAR; Tack sötnos! :D

12 Sofie:

Hej!'

Jätte söt vovvsing du har! <3

Men jag undrar en sak, skulle du inte kunna Rita av Christina Aguilera?

Du skulle nog göra det jättebra!

Hon har så häftigt utseende!

Kramar Sofie

PS: Jättebra blogg! :) <3

13 Nathil:

Hej igen, kul att du svarade!

Ingen fara ville bara få fram mitt budskap att inte alla mopsar lider =) Söt hund du har=) Hur gammal e han?=)

14 Felicia:

SV: jaaa :)



puss

15 ----Elin Svarar----:

@Sofie



Hej! Tusen tack!

Jag skulle väldigt gärna vela rita av Christina Aguilera, just nu är det bara lite dåligt med tid. Men så småningom tänker jag helt klart göra det!

16 Sofie:

Tack för svar! :)

Roligt!

Kommentera här: