H&M kollektion

Var precis inne på H&M's sida och hittade en kollektion från versace tillsammans med H&M som jag tycker var mycket rolig och kreativ. Den kommer att släppas den 17 november i utvalda butiker och online, innan dess så kan ni kika in på deras hemsida och kolla in hela kollektionen. Jag tycker det är roligt med kläder som sticker ut från mängden, men jag skulle aldrig våga gå i "för" mycket. Vad nu "för" mycket är kan man ju tycka olika om, hur som helst så är det roligt att H&M kommer med något nytt. Och hur coola är inte nitjackorna i den första bilden?

Kommentera och säg vad ni tycker om kollektionen! Skulle ni vela bära något av dessa plagg?

Kommentarer:

1 JULIA:

Hej! Hoppas att allt är bra med dig!? Vad gör du denna lördag? :)

kram

2 JULIA:

sv; tack så jätte mycket! :D

Okej vad kul! Jag ska fira min mamma hela dagen idag! :)

kram

3 A L M A S F O T O:

sv: ja, helt underbart! jag ska faktiskt praoa hos en fotograf, ska bli askul! tack så jättemycket, och detsamma! :)

4 =) Linnéa Lindh:

Insperation ! ♥

Kommentera här: