Rihanna


Tjejen har alltid varit en av favoritartisterna. Trots att jag verkligen lyssnade sönder "love the way you lie" förra året så går det inte att få nog av att höra hennes röst. Rihanna är grym, punkt slut. För ganska länge sedan så började jag ju på det här porträttet. Nu är det helt klart. Det har varit väldigt roligt att lära mig använda promarkers till mer "seriösa" bilder, det är något jag kommer att fortsätta med. Prova ni också! Pennorna går att köpa hos panduro mfl, kostar runt tjugo kronor styck, tror jag.

Förutom promarkers har jag också använt smala tuschpennor i håret, svart pigmentliner till ögonfransarna och tatueringarna samt en vit gelpenna för små detaljer i hårbandet, ögat och håret.

Kommentarer:

1 Alice:

Så himla snygg! Du är grym! :)

2 LIEEYA - ART MY WAY ♥:

Riktigt fin blev den, är själv sugen på att prova promarkers men här där jag bor kostar dom typ 30 kr/st vilket jag tycker är sjukt dyrt. Kan ju hoppas dom sänker priset. / Lieeya

3 =) Linnéa Lindh:

skönt att du har blivit klar med det nu, O resultatet blev GRYMT!

4 Tove - kristen tonåring:

WOW snyggt som bara den!



Förresten får jag tacka så mycket för gratulationen :)

5 Emelie:

Jooorååå jag ska prova... Hahah skulle ändå se ut som en...piiip

JÄTTE FINT ELIN :D

6 Frk pyssel:

Wow så snyggt, du är verkligen otroligt duktig!

7 Maren:

UTROLIG FIN!! Leser bloggen din hver dag. Jeg tegner også en del og må virkelig si at du er en stor innspirasjonskilde. :)

8 saga:

riktigt snyggt! :)

9 Lina- my art & my life:

Gryyyyyymt snyggt!!

10 Emelie:

Sv: Jaa vad kan jag säga...? Jag ÄLSKAR twins =:)

11 Lina- my art & my life:

sv: ÅÅh tack!! du får kolla nu, för nu är den klar! Jag lägger till dig på bloglovin! :D

12 tove N.:

Gud, vilken fin! Du är så himla duktig! (:

13 Lisbom:

Riktigt snyggt!!

14 saga:

Svar: Ja verkligen! ja alla utom tre (den ljusgrå, svart och blå) var i ett 12-pack + väska! perfekt :)

15 saga:

Svar: Ja verkligen! Ja alla utom tre (den ljusgrå, svarta och blå) var i ett 12-pack+ en väska! perfekt :)

16 Millie:

Jätte fin! :D

17 Ida:

Jag trodde nästan att det var ett fotot av Rihanna först, jisses vad duktig du är! :)

18 josephine:

grymt snyggt, du är verkligen duktig!

19 Anonym:

snälla kan du svara på detta, vet du några bra sidor man kan beställa gelpennor ifrån, jag har inga affärer där jag bor som har sånt.. lite synd, därför vill jag beställa! :)

20 mimi:

du är så så så snyggaste än alla :(

21 marie:

Wow jag måst också skaffa mig promakers!

22 Victoria:

Grymt snyggt!

23 Dilin:

Snyggt! :)

24 Sofie Holstein:

Snyggt! Tycker du har lyckats sjukt bra!

Kommentera här: