Rihanna i blyerts

 
I ganska många veckor har det här porträttet av Rihanna legat såhär knappt halvfärdigt i min skrivbordslåda. Tänkte därför att det är dags nu att jag fortsätter med det. Så, resten av kvällen ska jag ägna åt att rita och lyssna på musik och bara njuta av slöheten. Jag tror nog att det blir en bra avrundning på dagen, som för övrigt har flutit på medan jag varit barnvakt åt lillebrorn. När han sov passade jag även på att springa på löpbandet (har verkligen inte tränat mycket under sommaren, så det kändes bra att äntligen göra det).
 
Trevlig kväll!
 
Elin

Kommentarer:

1 Bodypalace:

Det är verkligen en begåvning att kunna rita sådär! :D

2 Sanna:

Hej !
Allt bra med dig ?
Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)

Titta in och tävla om du är sugen !

http://moonzanna.se/2012/june/tavla-om-din-dromvinst.html#comment

3 Jakob Andersson:

Du är verkligen otroligt duktig Elin! :)

4 Liie:

wow vad duktig du är på att rita!

Svar: Tusen tack! :)
Elin

5 Stephanie:

Oj vad fint du ritar ^^
SV:Ja det var mysigt :) Fast det regnade en del ^^

Svar: Tack så mycket! Härligt, vill också dit någon gång!
Elin

6 Lina - my art & my life:

den kommer bli så snygg!!
oj, läst i din presentation, är du bara 15år? Måste säga att du ser äldre ut hihi :)

Svar: Tack, jag hoppas teckkningen blir bra! Jo, jag är femton ;)
Elin

7 cicci:

Gu va duktig du är! helt otroligt :)

Svar: Tusen tack, kul att du tycker det! :)
Elin

8 ❤SELMA:

Du är sjukt duktig! Har du ritat Kenza nån gång? Skulle vilja se! :D

Svar: Tack! Jo, jag har ritat Kenza, för ganska länge sedan. Men om du bläddrar bak i min kategori "tecknat-blyerts" så finns porträttet av henne där :)
Elin

Kommentera här: