Mikael



Några av mina favoritbilder på Mikael från sommaren ser ni här ovan. Hade nästan glömt bor dem när jag för en vecka sedan återfann dem på nytt, i och med att jag klickade hem en prenumeration på Shoot Magazine och fick en gratis fotobok på köpet. Jag valde att göra en fotobok om Mikael (min lillebror) och började bläddra igenom alla filmapparna på datorn. Tillslut fick jag ihop en rätt fin fotobok, och väl levererad från posten så är den i fysisk form riktigt snygg och innehåller då så klart massor av härliga bilder från hans uppväxt. Några av bilderna var dessa ovanför.

Kommentarer:

1 sanna:

Mikael är såååå söt och han har en perfekt storesyster..

2 Ellen:

Åh, vad söt han är! och man ser verkligen att ni är syskon!

3 Emelie:

Va sööööt :)

4 REBECCA:

vilken sötnos!

5 Anonym:

Vilken super söt, sötnos!!!

6 Sophie - pluggar till fotograf:

super fina teckningar i menyn :)



kram

7 Foto - EmoSuss:

Hihi, ååh, så sööt! ^^

Kommentera här: