Jag idag


väska - Sisters / jeans - Gina Tricot / skor - H&M / stickad tröja - Zara / armband - BikBok / jacka - BikBok

Så härligt väder det är ute! Det får allt ta och vara likadant imorgon, för då tänkte jag ge mig ut på stan och shoppa vårkläder. Dessutom tänker jag kolla på ett nytt kameraobjektiv (mitt har ju gått sönder). Så ser verkligen framemot det!
Nu har jag fått min höga klump-stora-säng utbytt mot en "normal" till mitt rum. Bara utav det känns rummet mycket rymligare och större. Vilken lyckoträff på bra beslut! Solen skiner in just nu och får det att se så fint och ljust ut. Vad peppad jag blir på att städa och göra det fint på skrivbordet också, jepp, det ska jag sätta igång med nu! Ha en underbar dag fina ni ♥

Kommentarer:

1 naxo - bloggen med tips!:

Hoppas du haft en super morgon, jag undrar om du kan länka en sida där man kan se hur man flyttar sitt bildspel? Har letar överallt men hittar inte, och förstår mig inte på kodningen just nu, om du vill se hur det ser ut på min blogg just nu så kan du gå in på www.naxo.blogg.se/testblogg, användernamn naxo lösenord hej123 tack!

2 Jennifer:

Jättesnyggt!:)

3 Natalia:

Seriöst ge mig dina låånga ben!

4 Jennifer:

Svar/ okej tack får nog ta och köpa sånna har testat att måla med sånna några gånger och dem är så bra!:)

5 Millie:

Jätte snyggt c:

Kommentera här: