Sjukling

(gammal bild)
Hej på er finisar! Hoppas ni mår mycket bättre än mig allihopa, är själv fortfarande sjuk men på bättringsvägen tack och lov! Känns ganska segt att bara vara inomhus (okej, nu regnar det iof ute), i helgen var det ju så himla fint väder också! Jag såg på mobilen att det var 12+ ute, hade mer än gärna velat känna det också.. ååh, måste ha varit så härligt!
Just nu sitter jag och lyssnar på världens bästa spellista som jag skapat (om man spelar den nerifrån och upp dårå heheh). Brukar alltid snappa upp lite låtar från filmer jag ser, och nu när jag varit sjuk har det blivit en hel del film så spellistan har fått några tillägg. Det blir lite som att uppleva filmerna igen när man hör låtarna, det är bara fina filmer, då får man allla de där känslorna man fick under den scenen i filmen osv (haha flummig mening). Okej, nu måste jag ta och äta något är skithungrig, tjao! ♥

Kommentarer:

1 Amanda:

Åh fin bild!Krya på dig!

2 Natalie:

Fina fina du! ♡ Som en ängel!

3 Amanda S:

Du är såååå sjukt fiiiiiin Elin!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 < 3< 3<3 < 3 visar mina love t dig <3 <3< 3<3<3 ;)

Svar: Ååå taaack du meeed Amanda!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 en massa lööve till dig också!
Elin

Kommentera här: