Jersey

Åå det känns så surt att språkresan redan är över, de tre veckorna gick utan tvekan fortare än vad de borde ha gjort. Men som man säger, tiden går snabbt när man har roligt. Just nu befinner jag mig antagligen på mitt lanställe som ligger på en ö ute i Stockholms skärgård, kör ett tidsinställt inlägg alltså. Skriver det här kvällen innan, och förhoppningsvis ligger jag väl på en solstol och steker, lyssnar på härlig musik (typ Blurred Lines eller Kavinsky) och läser The Host som jag varit sugen på att läsa länge nu. Yes, hoppas på att kunna uppdatera lite iallafall, puss på er så länge! ♥
 

Kommentarer:

1 Ellen:

Åh, genom bilderna och det du berättat känns det som att du haft det otroligt härligt och roligt! Jag älskar verkligen fotona du tagit också! Nu har jag till och med börjat klura på ett språkreseäventyr jag med, men är inte riktigt säker på att jag vill ännu... kram :)

Kommentera här: