Språkresa är det bästa som finns!

Hey guuuys! Nu är jag tillbaka igen från de absolut bästa veckorna nånsin! Det går liksom inte ens att börja någonstans, hela resan genom Paris och på Jersey har bara varit helt otrolig! Jag har träffat många nya underbara människor som jag verkligen inte vill släppa taget om nu, fått massor av härliga minnen jag aldrig kommer glömma och varit med med om en gigantisk upplevelse. Att bo hos en värdfamilj och gå i skola på en brittisk ö med tropiska inslag är något av det coolaste jag varit med om. Men speciellt surfingen! Att surfa i engelska kanalen och verkligen då LYCKAS surfa kan vara den härligaste känslan och upplevelsen som finns!
 
Ja, det kommer nog bli massa inlägg om språkresan nu framöver, så om ni har några frågor gällande Jersey, STS, eller språkresa över huvudtaget kan ni bara skriva dem i en kommentar här, så svarar jag på dem i ett inlägg!
 

Kommentera här: