Anton Ewald

Ville ta en bild då han kollar in i kameran och se vad man får! Stirrblicken.. oslagbar.. haha kan inte sluta skratta åt den här bilden, den blev inte riktigt som jag hade tänkt..
Vi hade inget papper eller någon penna, så jag kom på den här smarta idén! Hans kommentar "fan vad spaceat" säger ju allt haha! Anteckningar på mobilen funkar asbra ju.
Jag och Emelie fick träffa Anton idag, fick bra platser och hamnade bra i kön till signeringen, hur toppenbra som helst! Lyckades också få några bilder med min systemkamera. Men det värsta var trängseln, blev så less på alla som knuffades och inte kunde vara nöjda med var de stod. Hade en liten axelfight med en tjej som stod bredvid mig och ville tränga sig framför.. suck. Efteråt gick vi och kollade i affärerna i Haninge centrum och åt på subway, det var verkligen för länge sen, så brutalt gott som det är!

Kommentarer:

1 Göran E-toft:

Hej, riktigt smart idé med din mobil. Men hur fick du till så att bakgrunden är rutig och inte linjerad?

Kommentera här: