Har blivit beroende...

Jag var sååå skeptisk till den här serien först. Tänkte att det var något dåligt försök till en ny The vampire diaries eller true blood serie eller liknande... men NÄE det är likt men så braaa och ändå eget! Spänningsnivån är alltid i topp, kanske för lite yngre tittare än vad tvd är för men jag gillar sånt hehe. Satt nästan hela dagen igår och såg klart första säsongen. Inte heller är det fel att Tyler Hoechlin spelar en av rollerna, så snygg som han är!
Yes, se den! Favoritkaraktären är helt klart Stiles, alltid lika rolig. Säger bara om ni gillar the vampire diaries och sånt är det här ett måste.
 

Kommentarer:

1 Josefin:

Sv: Åh, tack så mycket! :D Stor kram!

2 Frida Melina:

Hej, just nu har jag en design utlottning på min blogg. Kika gärna in och tävla:

http://fridamelinas.blogg.se/2013/march/design-utlottning.html

3 Sofie:

Åhh, jag har aldrig sett den serien! :O

Vilken fin blogg du har föresten! Jag älskar verkligen designen, den är verkligen hur fin som helst! Har du haft en bra dag idag?
Hoppas verkligen att den har vart super!
Många kramar /S

4 emma:

Hej! Just nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg! Var gärna med, du kan vinna en fet länkning! Lycka till! Kram :))

5 marina:

Har du haft en bra helg? :)

Svar: Jo tack det har jag! Har du haft det? :)
Elin

6 ERIKA EDORSSON:

Han är såå snygg!

7 ctinas:

nämen åh! Jaaag är ju fan av tvd! Måste kollas in :DD

Svar: Jaaa då måste du göra det!! :D
Elin

8 Maja (fotoblogg):

Vad heter serien? Jag är själv ett seriefreak. Åh, vilken fin blogg du har förresten! :)

Svar: Tack så mycket! Hehe såg att jag inte hade skrivit det annat än i bilden, men den heter Teen wolf :D
Elin

9 Julia Nilsson:

han är så snygg!!

Kommentera här: