Det där himla Mallorca nu igen

Då kom det lite Mallorcabilder nu igen men ni får ta och stå ut med att jag bombar min blogg med bilder därifrån. Kan ju inte slänga in allt i ett enda inlägg för det skulle ta år att bläddra igenom, så jag hoppas ni uppskattar inläggen trots att det kanske är lite tjatigt (men det tycker ni inte va ellerhur). Sedan å andra sidan så älskar jag det där himla Mallorca, det är så fruktansvärt vackert där! Allt från den gamla arkitekturen till det klarblåa vattnet och varma stränderna är vackert. Vore inte så fel om man träffade en snygg mallorcan och flyttade dit nån gång i livet, för det vore inte alls så fel att leva i paradiset varje dag!

Kommentarer:

1 matilda:

Fina bilder :)

2 Johanna:

häftiga bilder!:)

3 ♫♪ sandra:

fina bilder!

4 matilda:

Jätte fina bilder :)

5 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tusen tack! :D
Elin

6 Sarah:

Jätte fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Elin

7 Koffe:

Mallorca verkar som ett fantastisk plats att fota lite gatufoto. Väldigt fina bilder du har tagit. Speciellt den på spårvagnen som jag fall lite extra för!

Svar: Åå tusen tack! Javisst är det ett perfekt ställe för gatufoto, man kan få hur fina bilder som helst där! :)
Elin

Kommentera här: