Snart är det sommarlov!

Hahaha kunde inte bestämma mig åt vilket håll bilden såg bäst ut, så det blev uppochned helt enkelt! Just nu sitter jag och lyssnar en massa ed sheeran och ska snaaart försöka plugga lite, måste satsa nu sista veckan för nu är det inte lång tid kvar till det efterlängtade sommarlovet, tack och lov! Sitter barnvakt åt min tvååriga lillebror också. Haha jag tror att han har kommit på ett sätt att tigga choklad på. Han kom till mig och sa  "Elin jag vill ha en choklad... så att jag kan bli stor... som min mamma" och såg så himla glad och söt ut att jag inte kunde låta bli att ge honom en och säga något i stil med "åååh gulle så söööt du är", haha nu säger han det hela tiden...

Kommentarer:

1 matilda:

Ja! Snart är det sommarlov och längtar shit mycket :) Fin bild :)

Kommentera här: