TaylorLautner

Nu är den äntligen klaaar!
Idag har jag lyckats få färdigt det sista på den skiss jag visat här och resultatet blev jag riktigt nöjd med! Att jag lyckades få den rätt lik den bild jag gick efter och lyckades få hög kontrast gjorde den verkligen till en av de bästa porträtten jag gjort.
Är glad att den blev färdig. Den har ju legat ett tag åt sidan om halvklar så det var dags att få  den färdig nu på en gång!

Klicka här för större format.

Jag har använt stompfer, olika blyerts av nästan alla slag, sudd och en mängd av tålamod och tid.

Undrar bara vad nästa porträtt ska bli. Har inte bestämt mig än, men något ska det bli! ^^

Kommentarer:

1 Therese:

Hej! Vad bra bilden blev! :) Jag vill också kunna måla från bilder och få ett så bra resultat, har du några tips? Jag har stompfer, pennor och ordentligt papper, men jag har så svårt för att komma igång... Vart börjar man så att det ska bli enklast? Kan du inte berätta hur du gör när du målar av en bild?



//Therese

2 LittleMissCute:

asså shiiit (hehe) hur gör du? :o

du borde ju skicka in den till han! ;) <3

3 Moa♥:

jaaaaaa! har verkligen sätt framm emot att se den! den vart sjukt bra :D <3<3<3<3

4 lilli:

det ser verkligen ut som ett foto, tyget på hans tröja vart sjukt bra samt håret!!

5 lovisa:

Nemen gud, tack va glad jag blir! :)



Oj va fin bild, hur gör du egentligen, va dukrig du är! :)

6 Amanda:

Den blev ju häftig, den blev jätte, jätte lik honom! Asså hur kan du rita så fint och lägga så mycket tid och tålamod. Jag skulle typ inte orka :P haha du kan rita bella eller edward från twilight? :P <3

7 sara:

har kollat igenom många av dina bilder, å tkr att dem är helt fantastiska :D

fy va du va duktig om du håller på att måla så fint så kommer du gå långt!

undrar om du kanske skulle kunna måla av mej ngn gång om jag skickar en bild :)

8 linda - drawings, clothes, pictures:

du lyckades grymt bra med håret!

9 Anne:

du är så sjuuukt duktig!! :D

10 Anne:

tack :D ja hon är jättesöt! ;)

11 Mya:

Jätte fint gjort! :)

12 Emma - foto:

oj! du är ju grym!! :D

13 Minnapinnaa:

Asså den blev as bra jue!! Äre okej om jag kopierar den och spara den i mina bilder på datorn? och har den som skrivbords underlägg sen?;) Haha.. :D

14 E.:

fantastisk!

15 Malin:

Oj herregud, det ser ju ut som ett riktigt foto och inte ritat?! :o

Kommentera här: